Oyunlaştırma İle Müşteri Deneyimi Tasarımı-Kurum İçi Eğitim

Amaç
Müşterilerin beklentileri her geçen gün daha da artmakta olup memnun müşteri yaratmak günden güne daha da zorlaşmaktadır. Kısacası artık firmaların hayatta kalması, müşterileri ile kurduğu kalpten ilişkilere bağlı hale gelmiştir. 
Bu eğitim ve workshop’da yeni dönem pazarı, yeni dönem tüketicileri ve bu tüketicilerin isteklerini anlamak, müşteri memnuniyetini firma çapında tüm çalışanlar için bir iş standardı haline getirmek, mevcut müşterilerin elde tutulması yanında yeni müşterilerin kazanılması oyununu kurgulayabilmek ve müşteri deneyimini en üst noktaya çıkartarak tüm verimliliği artırmak hedeflenmektedir.
Bu değişken, karmaşık, belirsiz ve zor piyasa koşullarında yeni müşteriler kazanmak ve müşterilerimizi elde tutmak için neler yapmalıyız?
  • Müşterilerinizi anlayın,
  • İhtiyaçlarını belirleyin ve bunları cevaplayın,
  • Müşterilerinize beklemediklerini verin ve müşterilerinizde bağımlılık oluşturun.
Daha sonra ne mi olacak? Bırakın istedikleri gibi ürünlerinizi ve hizmetlerinizi alsınlar ve sizin gönüllü elçileriniz olsunlar.
Hedef Kitle
Yöneticiler, Müşteri Temsilcileri, Satış Profesyonelleri, Hizmet Sektörü Çalışanları ve Müşteri İle Temas Halinde Olan Tüm Çalışanlar.
Program Sonrası 14 Günlük Oyunlaştırma Danışmanlığı ve Tasarımı
Program sonrası, liderlerin ekip çalışanlarının K.P.I’larını tanımlayabileceği, izleyebileceği, ölçebileceği ve oyunlaştırabileceği oyunlaştırma platformuna 14 günlük kullanım hakkı verilecektir.
İçerik
  • Mükemmele Yolculuk
  • Bugünün Müşterisi Kim?
  • Değişen Paradigmalar
  • Müşteri Memnuniyeti ve Kaliteli Hizmet Anlayışı
  • Workshop I: Değer Yaratmak ve Müşteri Profilleri Analizi
  • Hikayen Ne?
  • Müşteri Sadakati ve Yeni Araçlar: Oyunlaştırma
  • Workshop II: Deneyimi Oyunlaştıralım
  • Hedeflerin ve K.P.I.'ların belirlenmesi
  • Oyuncunu Tanı
  • Güç Analizi Çalışması
  • Müşteri Değer Haritalarının Çıkartılması
  • Müşteri Davranış Profillerinin Belirlenmesi
  • Müşteri Motivasyon Kaynaklarının Belirlenmesi
  • Müşteri Oyuncu Motiflerinin Belirlenmesi. (Oyuncu Profili) *
  • Davranışlar ve beklentilerin belirlenmesi
  • Tasarım ve Kurgu
  • Eğlence ve Hikaye
  • Platformlar
Web sitemizde yayımlanan tüm yazılı ve görsel içerikler tescil edilmiştir. Yazılı izin olmaksızın sitemizdeki içeriklerden alıntılar yapılması ve/veya içeriklerin kopyalanması yasaktır. Arkhe Eğitim bu ihlallerden doğacak  yasal haklarını kullanmayı saklı tutar.

Katılım Bilgisi:

Detaylı bilgi ve kurum içi eğitim teklifi talebiniz için 0216 358 01 48 numaralı telefonumuzdan eğitim danışmanlarımız ile görüşebilirsiniz.